Przebudowa istniejącej drogi wojewódzkiej nr 328 ul. Sienkiewicza
Szczegóły obiektu:
Lokalizacja
Wykonawca: Przedsiębiorstwem Budowy Dróg i Mostów KOBYLARNIA S.A. Opis inwestycji: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącej drogi wojewódzkiej nr 328 ul. Sienkiewicza.
Roboty polegały na:
JEZDNIA:
- sfrezowaniu istniejącej całej szerokości jezdni;
- rozebraniu krawężników betonowych 15x30 cm wraz z ławą betonową;
- rozebraniu krawężników kamiennych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, oczyszczenie i ponowne ich wbudowanie (na ławie z betonu C12/15);
- wykonaniu koryta w istniejącej jezdni na średnią głębokość 47 cm z wyprofilowaniem podłoża i zagęszczeniem;
- wykonaniu stabilizacji podłoża cementem o grubości 20 cm po zagęszczeniu;
- wykonaniu podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 mm grubości 20 cm z niezbędnym zagęszczeniem;
- wykonaniu mechanicznie warstwy podbudowy z betonu asfaltowego AC 22 P dla KR 3 grubości 8 cm po zagęszczeniu z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem;
- wykonaniu mechanicznie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16 W dla KR 3 grubości 6 cm po zagęszczeniu z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem;
- wykonaniu mechanicznie warstwy ścieralnej z SMA 11S dla KR 3, grubość 4 cm po zagęszczeniu z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem;
- oznakowaniu poziomym farbą akrylową cienkowarstwowo z zastosowaniem szklanych mikrokulek odblaskowych;
- wykonaniu linii podłużnych: segregacyjnych i krawędziowych.
CHODNIK, ODWODNIENIE:
- rozebraniu nawierzchni z kostki kamiennej na zjazdach, oczyszczeniu i ponownym wbudowaniu;
- rozebraniu nawierzchni z kostki betonowej na zjazdach oraz chodnikach na podsypce cementowo-piaskowej, oczyszczeniu i ponownym wbudowaniu;
- demontażu żeliwnych kratek ściekowych ulicznych;
- demontażu betonowych kręgów o średnicy 500 mm studzienek ściekowych ulicznych;
- montażu nowych rur betonowych o średnicy 500mm, pierścieni odciążających dla studzienek ściekowych ulicznych betonowych;
- montażu nowych kratek ściekowych typu ciężkiego z zawiasami;
- demontażu włazów kanałowych ulicznych typu ciężkiego;
- demontażu betonowych kręgów o średnicy 1000 mm włazów ulicznych typu ciężkiego;
- ułożeniu nowych kręgów betonowych wraz z pokrywami typu ciężkiego D-40;
ZATOKA AUTOBUSOWA:
- wykonaniu koryta w istniejącej nawierzchni zatoki z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni zatoki (grubość 49 cm);
- wykonaniu warstwy odsączającej o grubości po zagęszczeniu 10 cm pod nawierzchnię zatoki;
- wykonaniu podbudowy z betonu, grubość warstwy po zagęszczeniu 22 cm;
- wykonaniu ławy betonowej zwykłej pod ściek z betonu C12/15;
- wykonaniu ścieku z kostki kamiennej 16/18 cm w dwóch rzędach na granicy jezdni i nawierzchni zatoki; wykonaniu nawierzchni zatoki z kostki kamiennej 16/18cm;
Inwestor: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu;
- Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
- Drukuj treść tego artykułu
- Powrót do poprzedniej strony