Rozbudowa przejść dla pieszych pl. Matejki, ul. Cmentarna, ul. Legnicka, Złotoryja
Szczegóły obiektu:
Lokalizacja
Wartość zadania: 485 000,00 złotych brutto;
Wykonawca: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Złotoryi;
Opis zadania: wykonanie robót budowlanych dot. poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez rozbudowę istniejących przejść dla pieszych, przebudowę skrzyżowania dróg gminnych ulic pl. Matejki, Cmentarnej, Legnickiej na zespół skrzyżowań z ruchem okrężnym, ze zmianą nawierzchni, przebudową istniejących ciągów pieszych oraz infrastruktury towarzyszącej.
Inwestor: Gmina Miejska Złotoryja;
Szczegóły zadania: Roboty będą polegać na:
- zapewnieniu niezbędnej obsługi geodezyjnej i archeologicznej;
- opracowaniu, wystąpieniu z wnioskiem do Konserwatora Zabytków i uzyskaniu pozwolenia na wykonywanie robót budowlanych – zgodnie z uzgodnieniem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Legnicy;
- zawiadomieniu Zamawiającej i Konserwatora Zabytków o odkryciu przedmiotu, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest on zabytkiem – zgodnie z uzgodnieniem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Legnicy (jeśli zajdzie taka konieczność);
- opracowaniu oraz uzyskaniu opinii, uzgodnień i zatwierdzeń dla projektu tymczasowej organizacji ruchu;
- zawiadomieniu stron o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu oraz wyniesieniu jej w teren;
- przebudowie istniejącego układu skrzyżowania na zespół skrzyżowań z ruchem okrężnym o nawierzchni bitumicznej;
- remoncie/ przebudowie bitumicznej nawierzchni dróg gminnych;
- przebudowie chodników o nawierzchni z kostki betonowej;
- budowie azyli dla pieszych o nawierzchni z kostki betonowej;
- budowie pól buforowych oraz wyspy centralnej ronda o nawierzchni z kostki granitowej;
- wykonaniu ścieku przykrawężnikowego z kostki granitowej;
- wykonaniu nowej linii oświetlenia przejść dla pieszych wraz z montażem nowych słupów i opraw typu LED;
- regulacji istniejących studzienek, pokryw, wpustów i zaworów;
- montażu zabezpieczenia ruchu pieszych w postaci barier U-11a;
- montażu oznakowania pionowego i poziomego drogi wg projektu stałej organizacji ruchu;
- zawiadomieniu stron o wprowadzeniu stałej organizacji ruchu oraz wyniesieniu jej
- w teren zgodnie z załączonym projektem;
- wywiezieniu pozostałego materiału z rozbiórki – nadmiaru kostki kamiennej oraz betonowej, w miejsce wskazane przez Zamawiającą – odległość do 3 km; wykonaniu obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 35a ustawy o finansach publicznych tj. opracowanie graficzne, wykonanie, dostawę i montaż tablicy informacyjnej zgodnie z przepisami rozporządzenia Rady Ministrów ws. określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa luba państwowych funduszy celowych;
- wykonaniu dokumentacji powykonawczej, na którą składać się będą wszystkie dokumenty z odnotowanymi zmianami zaistniałymi w czasie realizacji robót budowlanych, korespondencja z Konserwatorem Zabytków, potwierdzenia wysłania do stron zawiadomień o wprowadzeniu stałej organizacji ruchu, wyniki wykonanych badań, pomiarów (m.in. rezystancji i izolacji kabla, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej słupa, itp.), przeprowadzonych prób, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza potwierdzona przez uprawnionego Geodetę, wszelkie certyfikaty, deklaracje, aprobaty techniczne, atesty, dziennik budowy, itp.;
Link do ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej:
- Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
- Drukuj treść tego artykułu
- Powrót do poprzedniej strony